You allways tried to fill me with doubt.

Gud så trött jag är, och så upptäckte jag att den där gamla filmen "döden klär henne" går inatt. Ni vet den där med Goldie (vad är det för namn ens?) Hawn och Meryl Streep? Dom typ bråkar om samma man och köper något livs elexir och vad det nu är. As bra är den iallafall. För den delen, varför hade dom med Bobby i B&T show? Han är fan frisör, inte bloggare? Eller ah, han har en blogg, men vem har inte det? För den delen kom han in med solbrillor. Herregud. Och sen den där tanten som satt och pratade om solskydd (Gjorde reklam för sitt märke på ett extremt genomskinligt sätt). Herregud säger jag bara! Nej jag kollade inte ens på hela för det var fan as dåligt. Så bättre får dom nog göra ifrån sig. Speciellt Bella, eftersom att Kenza ska ta över hennes "roll" (eller vad man ska säga) i höst. Blir nog as bra, jag älskar Kenza! :) Nej alltså, ska man sova efter Jims värld eller vara vaken och se filmen? Äsch jag lär väl somna under Jims värld ändå. Haha godnatt helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0