You know you´re looking at a winner

Fan va arg jag är! Har precis vaknat och fb är helt jävla cp. Så fort jag försöker gilla eller kommentera något kommer jag till en vit jävla sida och så står det ajax i adress fältet. Störigt? JA DET KAN MAN FAN SÄGA!
För i övrigt hade jag väldigt trevligt igår. Vi åkte ju ut och fiskade. Nu vågade jag iof inte fiska, men ändå. Vi kom väl hem runt sju iallafall och efter det drog jag ner till Niclas. Viktor och Jeanette var redan där. Och hundarna såklart! Sen kom iallafall Tina och hennes snubbe och efter ett tag kom gulleplutten Charlie dit :) Och om jag överdrev med kort igår? Ja det kan man väl lätt säga. Sen har jag ju tagit dom flesta korten på fyllan så dom är helt suddiga. Men ändå. Idag är det iallafall grillfest planerat, och jag funderar på att banga. Det är dyrt det här.. Haha! Nejmen jag är helt slut från igår faktiskt. Fast iof, grillat liksom? As gott ju! Så vi får väl se helt enkelt. Jag lär väl vara med iallafall. Nu blir det iaf bildbomb.

Plutten och Tommy fiskar ;



  

Mamma;



Plutten (jag svärde när jag tog bilden, därav minen) ;



Charlotte fick typ 7 firrar, Tommy fick en. Och det är den där lilla jäveln han håller i här, som man knappt ser.



Gullungen ;


 
Fonzo (Stavning?) ;


Viktor;                          Niclas;      Tinas snubbe;   Tina;             Jeanette;  Charlie! ;
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0