Your not going to find another lady who does it like I do.

Jag säger bara, ÄNTLIGEN! Internet har legat nere hela kvällen och nu funkar det. Underbart! :) Så jag har tittat på lite serier och ätit. Räknat lite på vad jag har att röra mig med den här månaden osv. Inte så mycket mer faktiskt. Nu ska jag väl strax se Tyra & Bella show, vem har dom som gäst idag? Någon som vet? Justja, planerade ju att dricka i helgen som vanligt, men tror nästan att jag skippar det. Kan ju vara bra med en nykter helg med. Men vi får se! Nu ska jag nog ta mig något att äta dock, är fett hungrig. Så får vi väl se vad som händer imorgon, men jag hoppas på någon liten utflykt iallafall. Om jag orkar. Haha! Sov ju as dåligt så jag är hur trött som helst. Får hoppas på bättre sömn inatt då! :) Juste, ska fixa nytt batteri till luren så fort som möjligt så snart kan jag få upp en ny header osv. Då kan jag ju nämligen ta massa bilder. Jaja, mat var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0