I can´t get away from you.

TJENAREEE!
Glömde typ blogga igår, hade en dålig dag. Gjorde inget ändå, låg i sängen bara. Sen kom Charlie och muntrade upp mig lite. Sov här gjorde han med, så jag blev väckt tidigt imorse, och lillstruntan kunde inte sova med honom här så hon sprang runt hela natten typ. Sen idag har jag varit jävligt duktig, jag har nämligen vart på möte med min syo. Så att nu har jag skrivit in mig i skolan ännu en gång och ska plugga svenska och engelska som ett jävla halvtok så att jag kan börja plugga omvårdnad i vår. Äntligen kommer jag någon vart iallafall! Planen för dagen är iallafall att packa upp alla grejer från kartongerna och borra lite i väggarna typ. Sen får vi se om det blir en tur till Julia. Ska iallafall ut och ta några öl ikväll, så Kajsa får ha barnvakt! :) Ah det var typ allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0