I´m scared of lonely

Herregud vad dålig jag har blivit på det här. Middagen gick iallafall åt helvete, Alex var ju nämligen nervös innan så jag drack vin innan vi drog ut. Sen när jag är nervös dricker jag ju fortare så när maten kom in var jag redan full. Bra jobbat där. Sen dess har det väl inte hänt så mycket. Jag och Charlie var hos Julia här om dagen och tittade på valparna. Annars har vi bara myst och glott på film typ. Nu är jag dock ensam, Charlie har åkt till jobbet, mamma är i sthlm och lillebror är i skolan. Tur att Ewe kommer snart och håller mig sällskap. Sen i helgen händer det typ ingenting. Charlie ska ut, det ska väl dom flesta andra med. Och jag ska typ, läsa eller något? Skitkul, menmen. Nu ska jag iallafall ta och bädda sängen och klä på mig lite.

Kommentarer
Postat av: Lellan

Ah som fan! Men min fredag blev ju iaf räddad nu utav jocke, haha. Varför ska inte du ut i helgen för då!? :)

2010-09-10 @ 12:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0