Onsdag

Jaha, vecka 23 nudå. Tiden går himla fort och snart kommer väl sötungen vara här också! Igår kände jag mig iallafall pigg, så jag diskade och städade ur hela badrummet, sen tog orken slut. Så efter det satt jag bara och väntade på att Charlie skulle komma hem, så att vi kunde äta middag och handla osv. Och så kom min gravidkudde igår, hela vägen fram till dörren. Så att det funkade ju faktiskt himla bra att beställa från amazon, jag betalade ingen tull och ingen frakt så jag är väldigt nöjd, och kommer nog beställa en hel del därifrån. Sov iallafall med kudden inatt, och den avlastade både ryggen och höfterna ordentligt, men jag vaknade varje gång jag skulle vända mig och fick väcka Charlie och be honom om hjälp. Man ligger ju helt inslingrad i kudden, och med tanke på att varken ryggen eller höfterna fungerar så bra nu så kunde jag inte vända på mig.
Idag var det iallafall meningen att vi skulle på bilbingo, men jag tror vi blir hemma istället. Och jag ska väl inte göra så mycket under dagen, om orken slår till ska jag väl ta och städa upp lite, annars blir det nog att spela lite sims 3!

Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Jobbigt att du har så ont, hoppas det blir bättre med kudden!..annars finns det bälten att köpa som ska avlasta med!. Vore roligt med fler magbilder :)

2011-08-03 @ 16:27:49
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Vad härligt! Låter bra det :)

2011-08-03 @ 21:21:46
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Lellan

Nääe den försvann igår, ser du den fortfarande är det din dator som är seg på att uppdateras :O :P Inte finns den kvar iaf, och andra ser den inte heller. Bara hel rosa, färdig tema design nu.

2011-09-20 @ 14:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0