Grinig Hugo

Det blev ingen dusch för mig inte, och julgranen står kvar den med. Hugo bestämde sig för att vara extra kinkig idag nämligen. Men vi har iallafall hunnit med en tur till flygis. Sen när Charlie äntligen kom hem så var han sjuk, så jag skickade hem honom till sina föräldrar tills han blir frisk. Vågar inte riktigt riskera att Hugo ska bli sjuk. Och ja, sen har han varit grinig hela kvällen. Så det blir säkert en skitkul natt, jag som hatar att sova själv också. Men vad ska man göra?

Kommentarer
Postat av: Lellan

Åh jobbigt att han ska bli sjuk nu, verkar bli en lååång natt här också men vi får hoppas på det bästa :)

2011-12-28 @ 22:45:40
Postat av: L

Nej hon vill ju inte det, hon är ju van vid att jag ligger bredvid men nu försöker vi skaffa oss rätta rutiner + hon sover i sin egna säng, på sitt rum. Nu har hon precis vaknat igen, UNDERBART, hahaha. Hur går det med Hugo? Sover han nåt nu?

2011-12-29 @ 00:51:59
Postat av: L

Ok, skönt :) Hoppas ni får en toppen dag!

Bjud på lite mer bilder på charmtrollet !!!!

2011-12-29 @ 11:10:17
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0