Nyårsafton

Bvc besöket igår gick bra. Hugo väger nu 5130 och är 58,2 cm lång. Efter det så gick jag och mamma upp till skoman och jag lyckades faktiskt hitta ett par skor. Hade ju bara ett par jättestora skor efter graviditeten. Efter det blev det en sväng på flygis och sen hem igen. När vi kom hem bestämde sig Hugo för att det var ett bra tillfälle att skrika och vara besvärlig. Charlie kom hem vid sex och då åt vi middag, efter det tog vi en promenad över till Micke. Hugo verkade inte tycka om att vara där, han skrek i princip hela kvällen. Sen när vi kom hem fick Hugo ersättning på flaska och sov i 5 timmar, ända till 4. Vid fyra ammade jag honom och sen vaknade han vid halv 8 och ville gå upp. Nu har han somnat i bärselen så jag ska passa på att äta frukost och sen måste jag ta itu med städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0