Onsdag

Idag är det bara jag och Hugo, Charlie är och jobbar. Hittills har det iallafall gått bra, han har bara sovit typ. Annars har han en förmåga att gallskrika hela tiden så fort jag är själv med honom. Julen var trevlig iallafall. Firade hemma med mamma, Gabbie, Tommy, Cissi och alla ungar. Och Charlie förstås. Hugo hade tomtedräkt på sig men så fort jag skulle ta kort började han skrika, så det finns inga bra bilder på det. Och så tog jag mig faktiskt lite vin på julafton också, riktigt gott var det. Sen i söndags så gjorde vi inte mycket alls och i måndags var min mormor, moster och hennes man här. Annars händer det inte så mycket, tiden bara flyger ju iväg när man har lilla Hugo att se efter. Och lille Hugo har börjat le. Världens finaste leende.
Nu är det dags för honom att vakna och äta strax, och efter det tänkte jag ta en dusch och se till att slänga ut julgranen.

Kommentarer
Postat av: Lellan

Ja det går ju så jäkla fort, börja blogga mer och MER bilder!! I massor, tack ;)



Det som hände imorse var det att Moa flög ur sängen i sömnen, hon fick dock inte en enda skråma så det gick bra, tack och lov!!

2011-12-28 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0