En tjockis

Det är vad jag har blivit. Jag ställde mig på vågen igår för första gången på länge och det visade sig att jag har gått upp hela 10 kilo sen jag träffade Charlie. Det är alltså inte så konstigt att jag inte kommer i mina gamla brallor längre. Hur som helst så började jag med en sån där pulver diet idag, och jag är redan trött på den. Surt som fan men jag får ju skylla mig själv lite i det här fallet. För i övrigt gjorde jag ingenting alls igår, jag spelade massa sims bara. Charlie jobbade ganska sent igår så jag fick roa mig själv. Idag är det iallafall städning som gäller, och så ska jag försöka ta mig ner på stan och byta bank. Annars så händer det inte mycket alls faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Lellan

Haha äh, inte är du en tjockis inte! Och en sån där skit diet är ju ännu värre. Bättre att äta rätt och motionera istället. SÅ det sååååå :D

2011-01-05 @ 11:49:41
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: Lellan

Haha Äh lägg av!!!!!! :D

2011-01-05 @ 12:16:26
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0