I can´t belive it

Ja, jag har fan ingen lust att skriva här heeeeela tiden. Hursom har jag inte gjort något speciellt iallafall. Jag och Charlie skulle åka kryssning på tisdag men det blev inte av, så nu ska vi åka till Ungern på fredag istället. Inte imorgon då utan nästa fredag. Så att nu väntar jag helt enkelt på det. Och fett jävla nojjig är jag, över packningen av alla saker. Men det är ju så att jag brukar drömma mardrömmar om att jag ska åka någonstans men jag hinner aldrig packa klart, så det är fullt befogat. Men det blir säkert trevligt, vi ska bo hemma hos min kusin och hon hämtar oss på flygplatsen och så. Sen är det ju himla trevligt att Charlie får träffa släkten med. Nu måste jag iallafall slänga mig i duschen, jag har nämligen tränat och min gubbe kommer ju hem snart.
Min skrot <3 ;

Kommentarer
Postat av: Lellaan

Ja nu är det fan bara tio veckor kvar tills hon är beräknad. Men vem vet, hon kan ju egentligen titta ut när som helst nu. Helt galet vad tiden gått fort :)

2011-01-23 @ 19:21:57
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0