Today I don´t feel like doing anything, I just wanna lay in my bed

Godmorgon! Idag är jag trött som satan och har ingen lust med något alls, men Charlies syster fyller år så vi ska åka dit en stund ikväll. Igår var en bra dag iallafall, jag tvättade och packade inför resan. Sen kom Charlie hem och så drack vi vin och tittade på Simon och Tomas. Sen har jag faktiskt inte gjort så himla mycket annat. Sen så börjar jag bli himla nervös inför fredag, för jag hinner ju faktiskt inte gå ner i vikt innan vi åker, och jag vill ju inte riktigt se ut som en jävla tjockis heller. Fast det kanske man skulle tänkt på tidigare? Nu tänker jag iallafall städa upp lite här och sen blir det lunch, bloodpudding och bacon. As nice! :)

Kommentarer
Postat av: Lellan

Risk 1 kursen inför körkortet :)

2011-01-25 @ 13:18:29
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: Shiva

Tack Alex. Du är snäll du :)

2011-01-25 @ 23:11:25
URL: http://vivalashiva.blogg.se/
Postat av: Lellaan

Hoppas ni får trevligt där borta ;=)

2011-01-27 @ 10:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0