Måndag

Idag är jag trött. Hade massa planer på vad jag skulle göra idag men det blev inte av. Så jag har städat och bäddat rent, sen har jag typ bara suttit här.. I fredags fyllde iaf Monica (Charlies faster) år så vi åkte dit och grattade. Sen var typ hela Charlies släkt där också. I lördags besiktade Charlie bilen så nu har vi en fungerande bil! Vi har ju bara använt hans firmabil sedan vi var i nyköping typ. I söndags åkte vi och fiskade, men det var blev dåligt väder så vi åkte hem. Sen blev det en tur på stan för att köpa lite mer kläder till ärtan. Jag har tagit bilder men dom kommer upp någon annan dag, idag orkar jag inte. Nu är det typ läggdags, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0