Torsdag

Godmorgon! IDag vaknade jag tidigt och kunde inte somna om, så nu sitter jag här istället. Charlie är för tillfället och köper crossainter till mig och sen ska han åka och jobba. Idag händer det väl för i övrigt inte så mycket, det är tvättstugan och så ska jag väl försöka mig på den där träningsdvdgrejen. Jag provade den igår och fick ont i magen och bäckenet nästan direkt, så det var ju bara att lägga sig och vila istället. Och så försökte vi hitta en sån här "mitt första år" bok igår, men vi hittade ingen som verkade bra.. Så att jag får väl leta vidare efter en sån, jag behöver ju klistra in ultraljudsbilderna någonstans så att dom inte blir förstörda. Så vi får väl se vad jag hittar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0