Vecka 19

Ja, igår var vi ju på ultraljud och fick se våran lilla son (!) för första gången. Och det var helt ärligt det finaste jag någonsin har sett, och han rörde sig som en tok under hela undersökningen. Han är iallafall beräknad till den sjätte december istället för den nionde nu, så alltså går jag in i vecka 19 idag. Känns konstigt och bra på samma gång. Och sen så har vi bestämt namn, det blir Antonio Charlie Andersson. Efter ultraljudet åkte vi och handlade lite babykläder, äntligen kan man ju handla i rätt färg. Klockan tolv mötte vi upp min pappa vid odenplan och åt lunch och visade bilderna på grabben. Sen var vi väl i norrtälje runt två, och då åkte vi först förbi Charlies syster för att visa bilderna, men hon var inte hemma. Så vi åkte ner på stan en snabbis och köpte mascara till mig. Sen blev det iallafall hem och vila ett tag och sedan vid sextiden åkte vi och åt middag med Charlies mamma, pappa och bror på havspiren. Jag är väldigt besviken på maten men annars var det trevligt. Hur som helst, idag ska jag vara hemma och vila bara. Jag är helt slut efter igår.. Men bilder på alla kläder kommer upp senare och såhär ser pojken ut;

Kommentarer
Postat av: Lellan

Kul att ni fick en så bra bild på grabben :) Shit ,vecka 19!! Snart är ju Antonio här!! :D Och du, BILDERNA! Vill se, glöm inte nu. Håll igång bloggandet!!!!

2011-07-06 @ 22:31:44
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0