Första advent

Ja besöket på bb sthlm visade typ exakt samma som innan, + 2 i äggvita och 140/100 i blodtryck. Vi fick göra ett ultraljud också, inte för att jag vet varför men det var ju lite kul att få se lillkillen. Nu under helgen har vi iallafall fått vara hemma och det verkar inte vara någon förlossning på gång. Frågan är väl om man ska fortsätta gå till mvc nu när vi ändå måste åka till bb varannan dag.
Aja, idag är det iallafall första advent idag så jag har gjort knäck och Charlie har gjort sånna där apelsiner med nejlikor i och så har han bakat en saffranskaka. Tommy och Cissi skulle komma och fika senare i eftermiddag, och sen är väl tanken att jag och gubben ska spela bingolotto. Sen imorgon är det ju provtagning, ultraljud och läkarbesök, så hoppas att vi åtminstonde kan få ett slutdatum på det här iallafall. Är så himla trött på alla provtagningar och huvudvärken osv.

Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Härligt att ni med gillar det :)..Älskar att det inte är sjukhusmiljö utan mycket mysigare rum och så :)..Jaha då blir det ju värre. Stackare som har det så jobbigt, tycker faktiskt de borde sätta igång det men de gillar ju inte att sätta igång för de kan dra ut på det och risken för kejsarsnitt och så. Man kan ju förstå dem på det planet men samtidigt är det ju inte bättre att må dåligt :)..Jag hade tur, för att vara igångsättning gick allt smidigt för mig men FAN så jag fick tjata för att få det jag ville ha, haha...Tjata och gråt lite funegrade för mig ;)

2011-11-28 @ 13:20:52
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0