Havandeskapsförgiftning

Jaha vi kan ju konstatera att ricinoljan gjorde absolut ingenting alls. Jag blev inte ens lite lös i magen. Idag var vi på läkarsamtal på bb sthlm och diskuterade igångsättning, och jag får ingen. Läkaren vill inte sätta igång när det är ett så stort barn för då behövs det starkare naturliga värkar. Däremot så håller jag på och utvecklar havandeskapsförgiftning, hade tydligen + 2 i äggvita och högt blodtryck. Så vi ska till mvc imorgon och sen kanske vi ska dit på fredag. Och sen ska vi på ultraljud och provtagning och träffa läkaren igen på måndag. Så att nej, det blir fan bara ett barn. För i övrigt har jag ont i huvudet och känner mig jätte sjuk. Har sovit hela eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Okej kanske var lika bra!. Åh ska ni föda på bb stockholm? äälskar det stället så underbart, alla mina barn ska födas där! :)..Tråkigt att du råkat ut för havandeskapsförgiftning men har du det så måste det ju i alla fall sätta igång dig det är ju farligt för både dig och bebben att gå med!..Prova sex, att ligga på sidan i soffan de tipsade barnmorskorna mig om när jag ville sätta igång min förlossning..tror inte det hjälpte men värt en försök..Promenad sägs ju kunna hjälpa till med..Egentligen kommer ju bebisen när den är redo men har man inget bättre för sig kan man lika gärna prova ;)

2011-11-23 @ 19:02:04
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Lellan

Usch, stackare :( Hoppas han väljer att titta ut snart!!! Det är ju dags när som helst nu. Lycka till, allt kommer gå jätte bra!! :)

2011-11-23 @ 19:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0