Jaha.

Vi var hos barnmorskan igår, och sf måttet låg bara på 39 så det lugnade mig en hel del. Sen fick vi träffa våran bvc tant typ. Och så skrev vi ihop en sammafattning av graviditeten, och hur vi vill att förlossningen ska gå till osv. Nu var ju det bara slöseri med tid, för vi var ju på ultraljudet klockan 6 igårkväll och fick veta att Antonio väger 3500 nu och beräknas väga 4500 vid bf. Det är 28% övervikt och jag har för mig att vid 30 % övervikt får man inte ens föda vaginalt. Så vi får väl se, det blir väl igångsättning hyffsat snart eller kejsarsnitt. Våran barnmorska är nämligen ledig idag så jag måste vänta tills imorgon med att prata med henne. Men jag kan ju säga att jag blev väldigt besviken, för jag vill ju faktiskt få en normal förlossning. Men vad ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0