Lördag

Idag ska min lillebror ha kalas typ. Nej men tårta och fika och sånt. Han fyller 17 på tisdag så det firas idag. Iallafall har jag inte hittat någon present eller något så att det känns ju helt värdelöst. På tisdag ska jag både till barnmorskan och på tillväxtutlraljud. Jag fortsätter ju att växa ganska mycket och det gör faktiskt rätt så ont. Och jag har ju faktiskt inte diabetes så det är ju ganska konstigt att det växer så fort. Men jag har iallafall inte fått en enda bristning på magen utan bara på rumpan och höfterna. Ska bli spännande att se vad sf måttet ligger på, jag gissar på 45 cm minst. Och sen att få se vad Antonio väger, det är ju ganska läskigt. jag tror faktiskt att han väger typ 4 kilo. Men vi får väl se. Vi är ju i vecka 35+3 idag så det är ju inte så långt kvar tills han kommer, men väger han fyra kilo lär han ju iallafall hinna växa på sig till 5 kilo om man ska gå tiden ut. Aja, vi får se. Ska försöka få Charlie att ta en bild på magen under dagen också, så isf lägger jag in den till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0