Fredag

Idag är Charlie hemma från jobbet, han är sjuk stackarn. Och jag undrar om bebisen kanske är påväg ut redan? Jag har nämligen haft ont både idag och igår, smärta som sitter i mage, rygg och lår. Det typ ilar eller vad man ska säga, och kommer och går. Ganska sällan iof men det kanske är början till något? Det är ju faktiskt inte så himla lätt att veta vad som är värkar, förvärkar och typ bara allmänt ont. Så vi får väl se om det händer något mer. Jag har iallafall tvättat lite och ska snart dammsuga. Sen ska jag göra lunch och efter det får vi väl se. Jag känner att det är massa saker som behöver göras om Antonio faktiskt skulle födas nu. Så att det blir väl massa städande och fixande idag antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0