Onsdag

Ja, man bloggar ju inte så himla mycket längre. Men det känns inte direkt som att jag har något att skriva. Allting till Antonio är klart, vagnen ligger i bilen och babyskyddet har vi satt fast i baksätet. Spjälsängen är bäddad och blöjorna är inköpta. Skötbordet är helt iordning och alla hans kläder är tvättade och lagda i byrån. Så att jag väntar ju bara på att han ska vilja komma ut. Annars händer det faktiskt inte så mycket. Idag var jag iof med Greto till vetrinären, han ska kastreras. Så att jag är väldigt orolig faktiskt, tänk om han tror att jag har lämnat bort honom? Och han tyckte inte alls om vetrinären heller. Nu är det iof inte så långt kvar tills han ska hämtas, men ändå. Sen tror jag inte att jag följer med och hämtar, på promenaden hem fick jag så jävla ont och sen tryckte det på väldigt neråt. Det var iallafall obehagligt och har nyligen gått över så jag tror att jag vilar resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0