Är det okej att skriva vad man vill till folk?

Ja det blev ju inte så mycket mer bloggande direkt. Har inte haft tid känns det som. Vi firade iallafall påsk hemma hos Charlies föräldrar på långfredagen och sen hade vi lite påsk för oss själva på lördagen. Sen i söndags var Madde och Sebbe och hälsade på och sen åkte vi in till norrtälje och gick ut på krogen, så Hugo fick vara med mormor. Sen dess har det väl inte hänt så mycket. Det var väldigt skönt att ha Charlie hemma så många dagar i rad. Så skönt att kunna ta en paus när man vill eller typ kunna gå på toan när man vill. Hugo skriker nämligen så fort han inte ser en och det blir rätt påfrestande, speciellt när Charlie är borta så mycket. Han åker ju vid 9 och kommer hem runt 22. Idag har jag iallafall hunnit få undan lite tvätt och städat nästan hela hemmet. Det är ju så jäkla mycket att göra. Hugo kan förresten nästan sitta själv nu. När man halvlägger honom så drar han sig upp och ska sitta hela tiden. Jag måste bara säga det att jag var inne på en tjejs blogg nyss, som jag har följt i något år eller så. Och när jag kommer in ser jag att folk sitter och kommenterar hennes inlägg och skriver hur dålig mamma hon är och att hennes 2 åring är tjock och kommer bli homosexuell när han blir stor. Det är alltså flera olika som sitter och skriver så och det är inget fel på mamman, eller pojken! Han ser ut som alla andra 2 åringar i princip, och hon verkar ju inte vara sämre än oss andra vanliga mammor. Då börjar man ju fundera på om man verkligen vill blogga och lägga ut bilder på Hugo om folk tror att dom kan säga så? Jag tycker iallafall att det är helt sjukt hur man kan skriva så till någon.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-04-12 @ 13:52:14
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Lina

Håller med dig det är förbannat jäkla sjukt. Läser också hennes blogg och jag vart rent förbannad, att folk har mage att skriva sådant som dessutom är ren bullshit. Näe usch och fy. Hoppas allt är bra med er! Kram

2012-04-12 @ 19:36:28
URL: http://www.linaslycka.se/
Postat av: Lellan

Usch stackars denna "mamma". Vad heter bloggen btw? Kul att läsa mamma bloggar ;-) Blogga på du och dela bilder, för din egna skull och familjens, kommentarerna behöver ju inte godkännas men det är såklart inte OK för det. Dårar finns det ju överallt.

2012-04-13 @ 12:48:53
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: carrå - mamma till Isabella och gravid

Japp stämmer bra, henne gillade jag inte mkt alls men denna är suverän! :D. Tack, gillar den också nu, haha.

2012-04-14 @ 19:06:50
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0