Tänder

Ja här händer det inte så mycket inte. Vi har lagt upp en annons på katterna, Hugo är så rosslig och jag tror att det är allergi. Vi har iallafall fått bort två och dom ska lämnas i helgen. Känns iallafall jätte bra för det verkar som om dom kommer till så bra hem. Jag har ju inte så mycket tid för dom längre så dom har det ju inte så himla bra här heller. Kul ändå att om man lägger upp en annons om kattungar är det typ bara skitfolk som svarar och när man lägger upp en om vuxna katter så är det bara bra folk som nappar? Iallafall, vi ska väl ta och äta lite lunch snart, Hugo ska få blåbärspuré och jag ska få någon form av kyckling. Sen måste jag ta itu med städning osv så får vi väl se hur det går. Hugo är rätt ledsen och rastlös idag, tänderna gör sig påminda tror jag. Man ser ju att dom är påväg, jobbigt bara att det tar sån tid. Han sover iallafall jätte orolig så han är övertrött och kinkig.

Kommentarer
Postat av: Lellan

Aaa, fast när moa var 6 månader började hon använda stl 74 och det har hon kunnat haft tills nu. 74/80 är storleken dom har längst. Nu kör vi på bara 80/86 :) Men jaa, Hugo är ju otroligt stor! Han ser ju nästan större ut än min tjej på en del bilder, haha ;) Skulle vara kul att ses nåt snart! Är ni i Norrtälje nåt?

2012-04-23 @ 10:34:22
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0