Tisdag

Idag har det inte hänt mycket, Charlie var hemma idag för han var lite sjuk. Jag och Hugo hade tänkt åka till norrtälje idag men det får bli imorgon istället. Hugo har redan somnat iallafall, redan för en timme sedan. Igår vägrade han sova och är han uppe efter 8 så blir han så jäkla övertrött och det är ju inte så himla kul att ha med honom att göra då.. Han somnade vid 9 iallafall och sen vaknade han kl 12, kl 1, kl 2, kl 3 och kl 4 var det dags att gå upp tydligen. Kan ju säga att det inte var någon rolig natt, men Charlie gick upp vid 6 och tog Hugo iallafall. Så jag fick sova några timmar iallafall. Nu står iallafall gubben min och lagar mat och jag latar mig. Halvkollar på halv 8 hos mig och funderar på om man ska ta sig ett glas vin kanske? Tänker ta sovmorgon imorgon för Charlie kör in oss till norrtälje runt halv 10 typ. Då kan man ju sova iallafall till halv 9. Skönt! :) Sen ska vi ju in till norrtälje på fredag för då ska vi till bvc. Har inte varit där sedan han fick 3 månaders sprutan och jag tycker att det ska bli skit jobbigt att gå dit igen. Tyckte att hon skötte det jätte dåligt och stackars Hugo tyckte inte heller att det var så kul, så nu fasar vi inför 5 månaders sprutan. Tur att Charlie kan följa med. Sen ska vi in till norrtälje på lördag med och hjälpa min mamma att flytta och så ska vi väl storhandla.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh så fin han är!! :)

2012-05-02 @ 19:03:56
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/
Postat av: Lellan

Haha usch, ja det var verkligen tur. Man blir ju skapligt irriterad ;-) Btw, vi måste få in en träff snart!!!!!

2012-05-23 @ 13:00:46
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0