En månad

Hugo blir ju en månad idag! <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Snutt! Jag hoppas att jag mår bra imorgon så att jag kan komma på middagen och se honom! :)

2012-01-04 @ 15:18:26
URL: http://akca.devote.se
Postat av: Lellan

Shit vad tiden går fort, grattis söt Hugo! Jag vill träffa er snaaart!! Gosa bebis ;-)



Förresten blev Moa (och andra barn jag känner) hårda i magen utav ersättning, det finns droppar man kan köpa på tex. apoteket som ska hjälpa. Ring till BVC och hör efter, minns inte namnet på dom, men har för mig att det var något enkelt som typ "magdroppar" för bebisar. Sen när han blir lite större är det bara köra på katrinplommon-pure, det fick jag göra med Moa, det sätter också fart må jag lova! ;-)

2012-01-04 @ 15:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0