Fredag

Har inte direkt haft tid att uppdatera, Hugo har varit strulig både på nätterna och på dagarna så jag har försökt sova så mycket som möjligt. Han är iallafall nästan frisk nu, han har lite hosta bara. Ammningen funkar i princip inte alls, jag ammar honom ungefär en till två gånger om dagen och resten av tiden får han ersättning. Igår började jag pumpa ur mjölk och frysa ur också, så att han kan mer bröstmjölk. Den där svampinfektionen har blivit värre så jag ska ringa till ammningsakuten så får vi se vad som ska göras. Dit tänker jag dock inte ringa förens på måndag för jag och Charlie åker bort imorgon och kommer hem på söndag. Det känns jätte hemskt att lämna ifrån sig Hugo över natten redan nu, men jag och Charlie har väl inte haft det så jätte bra ihop den senaste tiden. Vi behöver verkligen få komma bort och bara rå om varandra, så Hugo får klara sig en natt med mormor. Så nu försöker jag städa undan och få allt fräscht så man slipper komma hem till röran sen. Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar, så ska jag hänga den och sen städa upp i badrummet. Sen kommer Charlie hem och då måste vi åka och handla en större overall till Hugo och storhandla mat.

Kommentarer
Postat av: L

Uppdatera dåååååååååååå! :O:O:O

2012-01-21 @ 17:06:35
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0