International love

Jag har inte haft tid att skriva på ett tag. Hugo har varit jobbig och skrikit i intervaller i flera dagar. Alltså han skriker helt hysteriskt i tio min och sen slutar han 10 min och börjar igen. Ingenting hjälper heller. Nu har han blivit sjuk igen och alldeles hes så nu hörs det knappt något när han skriker heller. Bvc besöket gick bra iaf, förutom att Hugo skrek nästan hela tiden. Han vägde iaf 6075 gram och var 61 cm lång. Sedan dess har jag faktiskt hunnit med att gå ner på krogen en sväng och sovit hos Charlie två dagar. Hugo och jag kom alltså hem idag. Och idag är Charlie ute på krogen så nu sitter vi hemma och glor på tvn bara.

Kommentarer
Postat av: L

Usch, dom flesta verkar vara sjuka nu. Skit trist, äntligen har min lilla snoris lyckats somnat i alla fall men vi får se för hur länge...



Jo det är jätte kul att hon kan gå, eller gå och gå, hon tar väl runt 5 steg åt gången, men man måste ju börja någonstans. Dröjer väl inte länge förrän hon springer runt som en virvel ;)



krya på er!

2012-02-24 @ 23:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0