Jag sitter längst fram i taxin

Dropparna verkar fungera, Hugo är inte lika otröstlig och skriker inte alls lika mycket. Däremot krånglar det med ammningen, så nu får han både bröstmjölk och ersättning vid varje mål för att bli mätt. Förutom vid 11, då fick han bara bröstmjölk. Charlie åkte och köpte en bröstpump imorse så jag lyckades pumpa ut ungefär 100 ml och det räckte för herr Hugo. Snacka om att man blir glad för lite, men det tar så hårt på en när ammningen inte fungerar. Jag har ju fått någon jästsvampinfektionsgrej och Hugo har börjat ta fel grepp hela tiden. Det gör alltså AS ont att amma och jag står inte ut mer än 10 minuter åt gången. Nu sover han iallafall och jag ska strax ta och pumpa ut lite mer mjölk. Hugo ska äta runt 2 igen.

Kommentarer
Postat av: Lellan

Aww, sååå söt liten plutt!! Skönt att dropparna verkar fungera, trist med amningen, tur att det finns ersättning i alla fall :)

2012-01-03 @ 15:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0