Måndag

Hugoskrutten har blivit piggare och är nästan frisk nu. Otroligt skönt, jag blev riktigt orolig där ett tag faktiskt. Vi har inte gjort så mycket dom senaste dagarna. Vi var hos Hugos farmor och farfar några timmar igår. Så fick vi ju se badrummet som Charlie håller på och gör om och det blir skitsnyggt! Igår hyrde vi lite filmer från hemmakväll som vi såg på igårkväll. Mysigt! Imorse så försov vi oss. Vi skulle vara på bvc klockan halv 12 och vaknade 10.40 så det blev riktigt bråttom. Det är ju ingenting som går speciellt snabbt när man har Hugo. Han vägde 5500 den här gången iallafall och sköt till och med av några leenden till bvc tanten. Nu hänger han i bärselen och jag har precis satt igång en maskin med tvätt och dessutom har jag mailat min gamla syo. Jag har faktiskt fått lust att plugga igen och då kanske hon kan hjälpa mig att ordna till något. Sen vet jag väl iof inte om jag skulle hinna så mycket heller, jag har ju Hugo att se efter. Men en kurs bara på kul iallafall? Man kan väl alltid prova.

Kommentarer
Postat av: Lellan

Skönt att han blivit piggare, men hur är det nu då? Du kan ju inte bara sluta uppdatera!! Synd att jag åker hem redan imorgon igen, varit hos morsan under dagen, vill ju träffa er snaaaart.

2012-01-11 @ 21:17:33
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0