Nyårsdagen

Hugo skrek nästan hela dagen igår. Jag hann städa lite snabbt iallafall och så tog jag en snabbdusch, så mycket mer hann jag inte. Sen gav vi honom ersättning vid 10 och då somnade han i spjälsängen sen, och jag och Charlie somnade vi med. Sen väckte han oss vid två och var hungrig, så vi hade alltså missat tolvslaget. Vi gick upp vid elva idag och så åkte Charlie och köpte semperdroppar och minifom som vi började med idag. Det verkar fungera, Hugo har iallafall inte skrikit lika mycket och varit lika otröstlig som han brukar vara. Så har han legat i babygymmet idag och det verkade han tycka var roligt. Nu har vi precis ätit middag och Hugo sover. Han lär vakna runt 9 och då är tanken att han ska få ersättning. Han verkar sova längre efter att han har fått det så vi provar att ge det till natten idag igen.

Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Ja såklart men det kan ju vara jobbigt för det :)

2012-01-01 @ 20:50:03
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0