Right next to you

Pumpen funkar inte så bra längre. Får bara ut typ 50 ml som mest nu, så han får äta sig mätt på ersättning. Jag lyckades iallafall amma honom två ggr inatt och han verkade nöjd med bara bröstmjölk. Charlie var inte hemma förens 23 igår så jag hade Hugo själv hela dagen. Han verkar bli typ förstoppad av ersättningen så nu skriker han pga det istället. Han somnade iallafall vid 22 och vaknade vid 1 igen och tyckte att det var dags att gå upp. Sen somnade han om vid 4 och vaknade halv 5. Somnade om vid 5 och vaknade 7 och sen var det dags att gå upp klockan 9. Nu har han somnat om igen men vaknar hela tiden. Det lär väl bli så att jag får ha honom i bärselen hela dagen så han håller sig någorlunda nöjd iallafall. Behöver jag ens säga att jag är helt slut? Idag ska det tvättas iallafall och sen tänkte jag försöka få sova en timme iallafall. Vi får väl se hur det blir med det. Sen tror jag att mitt paket från hm kommer idag. Jag har ju beställt hem massa kläder till Hugo, han håller påm och växer ur stl 56 så nu är det stl 62 som gäller. Sen klickade jag hem två tröjor till mig med och en jacka och två tröjor till Charlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0