Torsdag

Idag är jag skittrött. Hugo har varit vaken mellan 00 och 4. Sen sov han till 7 och då tyckte han att det var dags att gå upp. Nu har han precis ätit och ligger i min famn och sover medans vi väntar på Charlie. Han ska komma hem en snabbis och hjälpa mig bada Hugo. Jag vågar inte riktigt själv. Hugo är fortfarande hostig och snorig men han har inte fått någon feber iallafall. Jag är jätte orolig över om det är det där rs viruset han har fått eller om han bara är förkyld. Vi ringde till sjukhuset igår och rådgjorde för han andas snabbt och rossligt, men det har han gjort till och från sedan han föddes. Dom sa att vi skulle av vakta iaf. Idag kommer hela dagen gå åt till att försöka göra oss redo för att åka till Charlies föräldrar på middag ikväll. Känns som att jag aldrig kommer hinna det, han måste badas och jag måste duscha och så ska jag väl försöka få i mig lunch. Sen måste ju han äta också osv. Och alla här hemma är sjuka och Hugo är kinkig så jag kan liksom inte lägga ifrån mig honom. Men förhoppningsvis så hinner jag väl typ i tid iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0