23 Maj

Haha ja, en månad sen sist jag skrev något ungefär? Jag har inte direkt någon lust att sätta mig varje dag så det får bli såhär. Det gick jätte bra hos bvc iallafall. Vi fick en annan sköterka för våran var inte där och vilken skildnad det blev! Hon var jätte trevlig och Hugo märkte knappt sprutorna. Förra gången skrek han ju i 20 min och så fick han två stora blåmärken efter. Dags att byta bvc sköterska kanske? Han vägde 9,5 kg nu och var 69 cm. Nu har han väl säkert växt mer. Sen har han fått sin första tand och börjar bli riktigt stor, Kan nästan sitta själv osv. Imorgon ska vi in till norrtälje och umgås med Hugos mormor och så har jag ett möte kl 3 så hon ska få passa Hugo.

Kommentarer
Postat av: Lellaan

Ja bättre att vara på den säkra sidan ju, nu är det bara vänta på nästa läkartid och provsvaren från blodprovet. Hemma igen iaf, vad gör ni imorrn? Vi kanske skulle kunna ses då annars får det väl bli i nästa vecka. Hör av dig vettja! :)

2012-06-07 @ 17:06:15
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0